Thursday, August 14, 2008

Wanderlust VS Je t'aime

记忆是很奇特的东西,我一个人在等待捷运的时候,一些回忆就飘过了。我突然想起我还未认识你之前,我以为我可以就这样一直单身,直到我申请到英国的工作签证,就离开马来西亚,继续流浪的日子,延续上一趟唱游纽西兰的精神。

只是没想到,你让我决定留下来了。

可是马来西亚,到底适合人类居住吗?还是我是异类?

只是没想到,我还是为了你而留下来了。

Memory is something special, when I was waiting for the train at the station, memories came into my mind. I suddenly think of the days before I met you, I thought I will just keep living in single life, until I get the UK working holiday visa, to leave Malaysia as soon as I could, to continue my wanderlust's life, to continue my New Zealand's fascinating trip.

But you made me stay.

Is Malaysia a good place for people to stay? Or am I abnormal?

But still I choose to stay here for you. For you. For you.

For you.

1 comment:

吸血公主 said...

为何你不是为你的导游牌,或为我留下来?
伤心~呜呜呜呜~