Saturday, March 5, 2011

Goodbye Kiss

我的泪卡在眼眶里
这样很好
全世界都不会递纸巾给我了
只剩那个吸走我时间的乌鸦
正在撞墙

不该把时间卡在眼眶里但是我
不该把时间滴在纸巾里但是我
不该把时间交给我触摸不到的乌鸦但是我
但是我
更不该靠近
没有温度的太阳
然后像乌鸦一样爆炸

眼眶是个安全的地方
吻别了
再见

Tears in my eyes
This is good 
I will never receive any tissue
Crow that take away my time is against the wall

Not suppose to keep time in my eyes, but I
Not suppose to drop time in the tissue, but I 
Not suppose to hand over time to the crow that I can't touch, but I 
But I 
Should not get close to a sun without temperature
Then, like an explosion as a crow
 
Orbital is a safe place 
Goodbye kiss
Bye

No comments: