Saturday, August 29, 2009

记得还给我

最后我还是一个人
一个人看着天空
一个人庆祝生日
你说过陪我的
为什么你却走了
剩下我束手无策
这个决定你是否真的快乐
我以为我已经习惯寂寞
但是原来寂寞还是寂寞
我以为只要转身然后躺着就成梦了
我的眼泪快不受控制了
如果不爱我
反正离开我
为什么还衷心感谢我
这一刻我的伤心我的颓废是你的快乐
最后的亲吻
最后的拥抱

我开始不懂我做什么
我也不懂你说什么

2 comments:

Anonymous said...

the photo is... so...
u..g..l..y
:<

Fry Hew said...

the photo is showing kind of art dance. they are originally from japan, i love it so much. its all about emotions and how you express. try google "butoh", you will find it, enjoy!